Targetowanie

Czym jest targetowanie?

Targetowanie reklam to proces polegający na selektywnym wyborze grupy konsumentów, do których chcemy, aby trafiła nasza reklama. Wybór tej grupy docelowej jest zawsze dobierany indywidualnie, według potrzeb każdego klienta. 

Na czym polega proces targetowania?

Google Ads umożliwia swoim reklamodawcom pełną kontrolę nad wyborem grupy docelowej klientów, tak aby jak najdokładniej targetować wyświetlanie reklam. Realizuje to poprzez określenie, płci, wieku, miejsca zamieszkania, czy zainteresowań osób, którym mają się wyświetlać nasze reklamy. Istnieje także możliwość wyboru pory dnia w których reklamy będą emitowane.

Google stwarza także możliwość wyboru serwisów internetowych, lub kanałów YouTube, w których reklamy mają być emitowane. Dzięki temu wiemy, że reklama firmy z branży motoryzacyjnej wyświetli się użytkownikom odwiedzającym serwisy motoryzacyjne.

Jakie są zalety targetowania?

  • Twoja reklama będzie emitowana wśród osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami lub produktami
  • Zyskujesz większe prawdopodobieństwo na zrealizowanie wartościowej dla Ciebie konwersji
  • Masz pełną dowolność wybory docelowej grupy odbiorców
  • Skuteczniejsze wykorzystywanie budżetu kampanii
  • Budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki wśród osób z interesującej Cię branży

Jak możemy Ci w tym pomóc?

Podczas wstępnych rozmów z klientami zawsze poruszamy kwestię targetowania reklamy. Kierujemy wówczas reklamę do docelowej grupy klientów danej firmy. Jest to jednym z elementów ustalenia strategii marketingowej dla prowadzonych przez Nas kampanii.  

Optymalizujemy kampanię pod kątem jej harmonogramu, miejsc docelowych oraz danych demograficznych klientów.

Kontakt

tel. 570 890 860

Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (dalej: RODO) informuję iż, prawnie wymagane informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się pod tym linkiem na naszej stronie internetowej.

Wybierz swój pakiet

Kalkulator kosztu kampanii